معرفی شیرینی دی کرج

A great restaurant website

معرفی شیرینی دی کرج

شیرینی دی

معرفی شیرینی و خشکبار دی کرج

امروز مجموعه شیرینی یاب میهمان نان و شیرینی دی یکی از خوشنام ترین قنادی های کرج بود. این شیرینی فروشی سالهاست در منطقه جهانشهر و در جوار کافه دی و فست فود دی مشغول به فعالیت است. امروز پای صحبت آقای اسماعیلی مدیریت قنادی نشستیم تا از سالها تجربه و فعالیت خود در عرصه صنایع غذایی و شیرینی جات بگوید.
قنادی دی با داشتن طرحی زیبا و فضایی دلنشین در یکی از پر تردد ترین مناطق کرج به فعالیت می پردازد و داشتن فضای پارک خودرو و دسترسی محلی نیز از مزایای این فروشگاه محسوب میشود. در ادامه به گفتگوی خودمانی با مدیریت مجموعه خواهیم پرداخت.
استاد اسماعیلی با سلام ابتدا از شما می خواهیم مختصری درباره خود و مجموعه شیرینی دی توضیحاتی را به کاربران سایت شیرینی یاب دهید؟
باسلام من اسماعیلی قناد هستم مدیریتی مجموعه فروشگاه های دی و رویال البرز و مدت 30 سال است که در این صنعت مشغول به فعالیت هستم. بنده در این مدت با بهترین برندهای این صنعت افتخار داشتم که همکاری داشته ام و در استان تهران نیز با اساتید بسیاری که دارای تجربه و مهارت بالایی در زمینه پخت و تهیه کیک و شیرینی داشته اند همکاری داشته ام.

شیرینی دی

مجموعه شیرینی دی مدت 8 ماه است که با مدیریت جدید فعالیت می کند. ما با شعار شیرینی کمتر و چربی کمتر در محصولات در حال فعالیت هستیم. دسرها و آجیل هایی که در مجموعه ما ارائه میشوند از بهترین نوع خود هستند و توانسته ایم نظر مثبت مخاطبان خود را جلب کنیم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.
لطفا درباره پرسنل و نحوه تهیه شیرینی جات توضیحاتی را بفرمایید؟
در این مجموعه حدود 25 پرسنل در حال فعالیت هستند. ما تیمی از بهترین استادهای کیک زن، دسر زن، خشک کار و… را در اختیار داریم که در آینده نزدیک نیز قصد داریم نان فانتزی دی را نیز به فعالیت های خود اضافه کنیم تا بتوانیم به انتظارات مشتریان خود پاسخ دهیم.
کدامیک از محصولات شما از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار است؟
ما سعی داریم همه محصولات را در بالاترین کیفیت ارائه کنیم اما کیک های عنکبوتی و کیک بی بی یکی از پر طرفدارترین محصولات ما هستند. گاناش و دسرها نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند. ما همواره سعی میکنیم از طعم ها و طرح های مختلف برای سلیقه های مشتریان استفاده کنیم. امروزه دیگر چند نوع شیرینی خشک و تر نمیتواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد پس سعی می گردد بهترین ها ارائه گردد تا در میدان رقابت حرفی برای گفتن داشته باشیم. انواع دسرهای میوه ای نیز می توانند در میهمانی ها و دورهمی ها استفاده شوند که از محبوبیت بالایی برخوردارند.
در پایان سخنی با کاربران و مشتریان دارید؟
تشکر میکنم از حضور شما و از مردم عزیز کرج و مخصوصا منطقه جهانشهر دعوت میکنم جهت برگزاری جشن ها و میهمانی های خود از مجموعه ما دیدن کنند. همچنین اگر تمایل دارید محصولات دی را از طریق اینترنت خریداری کنید میتوانید از سایت شیرینی یاب استفاده نمایید.
شما مشتریان عزیز می توانید منوی فروشگاه دی را با 10 درصد تخفیف از سایت شیرینی یاب سفارش دهید و در قرعه کشی هفتگی ما شرکت کنید.

 

مطالب پیشنهادی

شیرینی مانی
معرفی نان و شیرینی ...

معرفی نان و شیرینی مانی اگر نگوییم بهترین اما یکی از بهترین...

ادامه مقاله
بهترین شیرینی فروشی تهران
لیست 20 شیرینی فروشی ...

بهترین و معروفترین شیرینی فروشی های تهران کدامند؟ کدام قنادی بهترین است؟...

ادامه مقاله
بهترین شیرینی فروشی های کرج
بهترین شیرینی فروشی های ...

معرفی بهترین شیرینی فروشی های کرج در سالهای گذشته کسب و کار...

ادامه مقاله
بهترین بستنی
بهترین بستنی فروشی های ...

بهترین بستنی فروشی های تهران و کرج فرقی ندارد هوا گرم باشد...

ادامه مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

NAME *
EMAIL *
تلفن*

آرشیو
مطالب محبوب
آرشیو
آوریل 2024
ی د س چ پ ج ش
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930