بهترین بستنی فروشی های تهران و کرج را بشناسید

A great restaurant website

بهترین بستنی فروشی های تهران و کرج را بشناسید

بهترین بستنی

بهترین بستنی فروشی های تهران و کرج

فرقی ندارد هوا گرم باشد یا سرد، اگر عاشق بستنی و فالوده و معجون باشید در هر هوایی از آن استقبال می کنید. در  این مطلب قصد داریم به بررسی انواع بستنی و فروشگاه های معروف و محبوب در تهران و کرج بپردازیم. وقتی هوس بستنی می کنید کدام نام در ذهن شما زنده میشود. شیرینی و بستنی همیشه طرفداران خاص خود را دارد. بیایید باهم نگاهی به این فروشگاه ها بیندازیم.

بهترین شیرینی فروشی های کرج

بستنی نعمت

هر وقت جایی ترافیک غیر طبیعی را مشاهده کردید، بدانید جلوی یکی از شعبات بستنی نعمت هستید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اولین شعبه این فروشگاه از کرج شروع به کار کرد و امروزه حساب شعبات آن از دست ما خارج شده است. تقریبا در تمامی استان های کشور جندین نمایندگی را از این برند محبوب خواهید دید. رکوردهای جالبی توسط این برند بستنی ثبت شده است که از آن جمله میتوان به نحوه ارائه خدمات و سفارش گیری و تنوع محصولات اشاره کرد.

بستنی نعمت

چرا بستنی نعمت؟

خاص بودن آن با این دلیل است که اولین فروشگاهی بود که نوآوری های فعلی را پایه گذاری کرده است و امروزه تقریبا تمامی بستنی فروشی ها در حال الگو برداری از آن هستند. در ادامه به برخی از مشخصات آن می پردازیم.

1- تابلوهای بزرگ

اولین فروشگاهی که توانستن با تابلوهای بزرگ و گران قیمت توجه مشتریان را از چند صد متری جلب کند، فروشگاه نعمت بود. بیاد دارم در دهه 80 در مسیر عظیمی وقتی شعبه اول این فروشگاه تاسیس شد، از تابلوی بزرگی استفاده کردند که چشم هر کسی را خیره می کرد. نئون های رنگی همراه با فونت های جذاب از نشانه های اصلی هر یک ار نمایندگی های نعمت است.

2- استفاده از یخچال های خاص

اگر برای سفارش دهی مراجعه کرده باشید، یخچال های بزرگ و با شیشه های مواج خواهید دید که قدرت انتخاب شما را بالا می برد و براحتی می توانید طعم بستنی خود را انتخاب کنید. این کار برای ما دهه شصتی ها مانند گردش در شهر بازی دیزنی لند است زیرا بیاد دارم در دهه 60 و 70 برای خریدن بستنی باید چهره اخمالوی صاحب مغازه و بستنی های بی شکل اجباری را تحمل می کردیم. همیشه برای من سئوال بود که در آن یخچال قدیمی که فقط یک درب داشت چه می گذرد اما او از ترس پرت نشدن سرما به ما مجال دیدن نمی داد. بگذریم، این نوع ویترین یعنی احترام به مشتری و خوشحالم که امروزه تمام بستنی فروشی ها این امر را رعابت می کنند.

3- طعم های جدید میوه ای

قدیم ها طعم بستنی به سنتی و کیم و لیوانی ختم می شد و مثل الان که مجبور هستیم خودروهای وطنی بی کیفیت را باالجبار انتخاب کنیم، آن روزها هم طعم ها محدود بودند. اما امروزه اکثر مغازه ها با طعم های وانیلی، گردویی، موزی، میوه ای، شکلات و… همه ذائقه ها را پوشش می دهند.

نعمت شرکت خود را در منطقه نظر آباد کرج تاسیس کرد و از طریق جذب نماینده فعال در سراسر کشورریال قصد دارد گام های بزرگی بردارد. پیشنهاد ما بستنی سنتی زعفرانی و فالوده شیرازی می باشد.

بهترین بستنی فروشیبستنی شاد

یکی از قدیمی ترین برندهای کشور بستنی شاد است که فعالیت خود را از سال 1361 در چهار راه ولیعصر شروع کرد. خودشان می گویند در سال 68 به قدری تقاضا برای این بستنی بالا رفت که مدیرانش تصمیم گرفتند مکان را تغییر دهند و فعالیت خود را وسعت بخشند. امروزه دهها نمایندگی در شهرهایی مانند تهران، کرج، اهواز، اراک و… وجود دارد که اصالت این برند را خاطر نشان می کند. آنها در سال 1372 فعالیت خود را با تاسیس شرکتی در شهرک صنعتی عباس آباد وسعت بخشیدند و به یک مجموعه صنعتی تولیدی تبدیل شدند.

بستنی شاد

دقت در انتخاب مواد اولیه مرغوب در کنار ثبات طعم محصولات از نقاط قوت این برند می باشد. آنها موفق شده اند بیش از 70 طعم مختلف را به بازار معرفی کنند و طرفداران زیادی را بعنوان مشتریان همیشگی در کنار خود داشته باشند.

بستنی صمد

این برند هم مانند نعمت کار خود را از کرج آغاز کرد و امروز در سراسر کشور دارای نمایندگی است. شعبه یوسف آباد در تهران هم یکی از بهترین شعبه های این برند است.

آیس پک

یکی دیگر از بستنی های عجیب و خوشمزه آیس پک است که با ابداع آقای بختیاری دارای طرفداران زیادی است. بیش از خود بستنی داستان ساخت آن و موفقیت های صاحب این برند شنیدنی است. در ابتدا برای مردم بسیار عجیب بود که چرا باید با نی بستنی بخورند؟ اما همین ابداع باعث شد این برند سهرت بالایی کسب کند و متاسفانه افراد زیادی آنرا کپی کرده و از نام آن استفاده کردند.

اولین شعبه این برند در سال 83 در منطقه نیاوران تاسیس شد در حالی که مالک آن در زندان به سر می برد. آیس پک به معنای قورباغه مایوس است که شاید سالهای شکست و مشکلات بزرگ آقای بختیاری ر ابیاد می آورد.

بستنی میوه ای

بستنی کشفی

این بستنی در کرج و تهران دارای شعب مختلفی است و در کنار بستنی به ارائه شکلات و فالوده می پردازد. سادگی طعم ها بدون اضافه کردن طعم های عجیب و غریب آنرا به یک برند مورئ اعتماد تبدیل کرده است.

اکبر مشتی

باید بگویم اولین برندی که به ساخت بستنی به شکل امروزی روی آورده است اکبر مشتی بوده است. اسم کامل آن اکبر مشهدی ملایری بوده که تصمیم گرفت برای کار به تهران مهاجرت کند. او در دوره مظفرالدین شاه میزیست و در سن 20 سالگی با شخصی بنام ممد ریش آشنا می شود و اولین مغازه بستنی فروشی را در تهران تاسیس می کنند. من از زمانی صحبت می کنم که هنوز در ایران یخچال وجود نداشت و آنان مجبور بودند یخ را از کوههای اطراف بیاورند.

بستنی-اکبر-مشتی-تهران

او بستنی را از طعم نمونه های خارجی با افزودن سرشیر و گلاب به طعم سنتی ایرانی تغییر داد. شعبه اصلی این بستنی فروشی در تهران و منطقه تجریش وجود دارد.

بستنی منصور

اگر به خیابان ملاصدرا در تهران سری بزنید، خواهید دید مغازه ای کوچک و قدیمی پذیرای صدها مشتری در روزهای مختلف سال است. خامه ای که روی بستنی قرا می گیرد یکی از معروفترین طعم ها را در بین رقبا دارد. از طرف دیگر فالوده بستنی نیز طعم تهران قدیم را به شما یادآور می شود. 30 سال سابقه در کنار مشتری مداری رمز موفقیت آن بوده است.

بستنی جلاتو

جلاتو

اگر در تهران بذنبال طعم اروپایی بستنی هستید حتما به این فروشگاه سری بزنید. موسسان این برند دوره های مختلفی درایتالیا دیده اند و امروز شاهد طعم های جدید در کشور هستیم.

بستنی حاجی بابا

بستنی حاجی بابا

این بستنی فروشی از نارمک در شرق تهران تا کرج در غرب تهران پراکنده است و از تابلو و دکور زیبایی برخوردار است. ترکیب رنگ های زرد و بنفش در برند آن، یکی از مشخصات تم فروشگاه های آن است.

بستنی بی بی

یکی دیگر از بستنی فروشی هایی که در ساهای گذشته تلاش دارد به توسعه شعب خود بپردازد، برند بی بی است.

سوپر استار

سوپر استار هم از منطقه مهرشهر کرج تا شرق تهران دارای شعبه است و طعم های نو و آبمیوه های تازه ای را ارائه میدهد.

بستنی سافتی

این برند هم در چند نقطه تهران و کرج دارای شعبه است و به گفته مدیران این مجموعه بستنی های تولیدی بدون مواد افزودنی تهیه می شوند و طعم های طبیعی و اصیلی را تداعی می کنند.

بستنی کارن

اخیرا در کرج مغازه ای باز شده است که بستنی قیفی ارائه میدهد و همه روزه صف طولانی را در جلوی آن مشاهده می کنیم. بستنی های میوه ای قیفی یکی از محبوبترین نوع آن میباشد.

بستنی قیفی کارن

میوه یخی بشکه

میوه یخی بشکه

در منطقه مهرشهر کرج نیز بستنی فروشی با طرحی جالب و چشم نواز شروع به فعالیت کرده است و از روش های جالبی استفاده می کند. طعم های جدید با اشکال فانتزی هر مشتری را ترغیب می کند تا یکبار هم که شده آنرا امتحان کند.

۲ comments

دیدگاه خود را بنویسید

NAME *
EMAIL *
تلفن*