معرفی نان و شیرینی مانی

A great restaurant website

معرفی نان و شیرینی مانی

معرفی نان و شیرینی مانی

اگر نگوییم بهترین اما یکی از بهترین قنادی ها و شیرینی فروشی های کرج و غرب تهران، نان و شیرینی مانی است. اهالی کرج سالهاست با نام نان و شیرینی مانی خاطرات خوبی دارند و این برند مورد اعتماد توانسته میزبان خوبی برای میهمانی ها و جشن ها باشد.

اگر در اعیاد و جشن های ملی و مذهبی از بلوار سرداران عبور می کنید حتما در ترافیک این خیابان گیر کرده اید. این ترافیک مربوط به صف مشتریان همیشگی قنادی مانی است که آنها را از همه جای کرج به این فروشگاه می کشاند. بیاد دارم آخرین هفته از اسفند ماه سال 1395 بود که یک شب حدود ساعت 12 شب از جلوی این فروشگاه می گذشتم و صف طولانی از مشتریان را در جلوی آن دیدم . این صف نشانگر کیفیت و اعتبار یک فروشگاه را در نزد مردم خاطر نشان می کند.

یکی از ملاک های شیرینی فروشی های خوب از دیدگاه مشتریان، داشتن کارگاه مجهز می باشد که بتواند شیرینی ها و کیک ها را در کوتاهترین زمان بصورت تازه به دست مشتریان برساند. شیرینی فروشی مانی نیز با داشتن یک کارگاه وسیع و استفاده از پرسنل حرفه ای توانسته اطمینان مشتریان خود را جلب کند.

شیرینی مانی

مزایای نان و شیرینی مانی

پرسنل آموزش دیده و اخذ ایزوی صنایع غذایی

استفاده از مواد اولیه مرغوب جهت پخت شیرینی جات

مشتری مداری و ثبات در کیفیت محصولات

دسترسی محلی مناسب و داشتن جای پارک

دیزاین مناسب و وسعت فروشگاه

حضور در شبکه های اجتماعی و معرفی محصولات در شبکه های اجتماعی

بروز بودن طرح کیک های تولیدی

ارائه شیرینی های تلخ و رژیمی

در پایان توصیه می کنیم اگر قصد دارید مزه واقعی یک شیرینی همراه با تجربه خرید لذت بخشی داشته باشید، حتما به نان و شیرینی مانی سری بزنید. این فروشگاه برای افرادی که از دیابت رنج می برند هم تدابیری اندیشیده و کیک و شیرینی های رژیمی را به آنها ارائه می کند.

آدرس: کرج بلوار سرداران جنب هیئت رزمندگان

 

برچسب:

دیدگاه خود را بنویسید

NAME *
EMAIL *
تلفن*

آرشیو
مطالب محبوب
آرشیو
مارس 2024
ی د س چ پ ج ش
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31